Monday, May 24, 2010

CAHAYA BULAN dan EIMAN




Assalamualaikum....

ermm setelah sekian lama..akhirnya terjumpa jugak aku dgn "seseorang"..EIMAN.. a.k.a BLOG
alhamdulillah syukur..dpt lah jugak berkongsi dan bercerita saat diri ku benar2 kosong ini...pada eiman lah akan ku luahkan segala yg terpendam di hati.
saat ini baru lah kurasakan betapa peritnya utk lalui ujian2 Allah..
semoga ada hikmah di setiap kejadianNYA..

semoga hadirmu eiman pada ku, dpt memberikan ku sedikit kekuatan, untuk aku lebih tabah, kuat menjalani liku2 hidup dgn penuh pancaroba. Saat ini aku benar2 mencintaimu eiman. kau bakal melalui suka duka bersama ku kelak..semoga kau setia bersama ku sehingga selama mana jari ku masih kuat utk bersama mu. semoga ikatan ini kukuh selamanya. andai aku mula melupaimu..sedarkanlah ku dgn itu, krn aku cuma manusia biasa yg tak lepas dr sifat "lupa". kdg2 perjalaanan hidup membuatkan aku alpa.eiman, aku mohon undur diri utk kali ini. akan ku ketemu mu lagi di sekian waktu.
salam syg dr ku nuriyn, buat mu eiman.

~wasalam~

No comments:

Post a Comment