Tuesday, May 25, 2010

new baby born


selamat pg qasehku eiman,

aku d kejutkan dgn sesuatu pg ni....tuttttttt tutttttttttt tutttttttt (hp berbunyi menandakan ada msj masuk).

"salam, ida dh selamat melahirkan baby boy yg di beri nama muhammad iman miqael secara c-zer seberat 2.95 di kedah medical centre pd 25/5/2010 pukul 11.27pm smlm"

alhamdulillah eiman, ida selamat bersalin.baby + ibu selamat.TAHNIAH utk NORSHAHIDA a.k.a best fren..ni la sahabat setia ku d opis. 2tahun jugak dia tinggal bersama di villa bujang ku. kami berdua ja...masak sama2, jalan sama2..pi keje je x sama sebab dia keje working hour aku keje shift. but kami rapat sgt. dia ramah mcm aku ler eiman.

ekceli eiman, kenduri kawen dia betul2 sama date bufday aku. 31 mei 2009. on dat day aku sambut bufday yg ke 25.dia pulak kawen..ada jugak sejarah tu.ermmmm now, dia dh bersalin baby boy. eiman, aku jeles jugak kwn2 aku suma dh kawen, ada anak. bukan setakat sorang, ada yg dah 2,3.aku jugak belum kawen lg eiman.huhuhu
ni la ida a.k.a my best fren with her hubby zaki a.k.a classmate abg aku
haaa awat ada 2 pasang pengantin??. kenduri ida ni sama sekali dgn abg dia.


ehhh! perasan tak baby bestfren aku ni, nama mcm nama mu eiman (iman)...heheheh sejarah kedua. cewahhh.xsabar aku nk jumpa baby iman ni wahai qaseh ku eiman. aku plan nk pegi sana mungkin 5hb jun@ 7jun.insyaAllah.

eiman,skrg ni aku kat opis. belum start keje lg aku dh awal2 pg jumpa kau eiman.rindu pada mu semlm sehingga aku tdk dpt tido dgn nyenyak.ntah la kenapa...janji ye, kau jgn tinggalkan aku sorang2. seseungguh nya ku benar2 sepi..sedey..kosong dan kelat..

izinkan aku pergi dulu, menyambung tugar harianku di opis...semoga ketemu lg di lain waktu ye eiman...i`ll missing you.

salam sayang,
nuriyn

No comments:

Post a Comment