Tuesday, May 25, 2010

AKU dan SEMANGAT!!

*******************************************************************

Salam....

sepatotnya time ni aku perlu tutup notebook ni, lampu2, segala peralatan elektronic, check pintu2, tingkap + lobang2 yg ada sebelum tido.

esok keje, betul2 aku tak der smgt. lately ni memang rasa pressure sikit nk keje, mana dgn boss2, mana dgn kwn2, keluarga..semua ada dlm pikiran ni. selalu sgt terpikir benda2 cam ni. kadang2 sampai ganggu tido aku. pastu mula la nk pi keje berat. ermmm insyaAllah, akan ku gagahkan diri utk bangun b4 subuh...mandi2, siap2 pi keje..

tapi ni member aku 2org ni still mengadap notebook masing2...tah aper yg dorang buat aku tak pasti..rasa yg sorang sibuk dgn facebook, yg sorang sibuk dgn majlis undangan perkahwinan dia. ckp pasal kawen ni..dia ni masuk org ke5 yg tnggal dgn aku sebelum ni..asal keluar ja sebab kawen..cooming soon bulan 12 ni sorang lg pulak..huhuhuh...tah bila la aku pulak yg keluar.

aku rasa lama betul aku kat coolim ni. dh lama rasanya aku tinggal di utara ni...kdg2 terpikir nk berubah angin..tapi ke mana?. mcm tak der hala tuju ja..sedeyy nya aku. sabar je kekuatan ni. hanya org2 terdekat je yg memahami aku..tu pun rasanya tak sepenuhnya..aku banyak berahsia. aku rasa tak perlu dh berkongsi dgn semua..biarlah separuh aku simpan.

di mata org aku ni happy go lucky, ceria, mudah ketawa(non stop)..ramah and bla bla bla..tapi hakikatnya..naluri keperempuanan aku ni agak sensetif dgn keadaan2 semasa. hrmmmm...sampai bila harus aku d uji, wallahhua`alam..tapi aku tetap bersyukur masih bernyawa sehingga ke saat ini..

terima kaseh pd sahabat2 yg byk menyokong + memahami (walau tak sepenuhnya). semoga ikatan persahabatkan kita berkekalan.

aku tengah cari mood nk tido..mula la keluar crita2 sedey ni.hehehhe..saja je.jenis susah tido cam aku ni parah beb..giler....kadang2 atas katil yg comel tu (katil bujang ja)..berjam2 still tak leh pejam mata gak. dr dulu lg dpt penyakit susah tido ni. tak per.mlm ni akan ku usahakan tido jugak.

jom jom..kena stop dh ni..nanti aku sambung lg apa yg patot k.i have to go now.

have a sweet dream to me...^_*

GUD NITE~

WSALAM.

***********************************************

No comments:

Post a Comment