Monday, May 24, 2010

Deco O Deco

aduss eimann......aku still dlm process blajar mengenali mu "eiman"...maklum ler..baru sgt2 jatuh cinta pada mu eiman. aku perlu mengetahui peribadi mu ieman.
aku tahu eiman, org lain org lain mungkin dh ramai mengenalimu sebelum ku..but its ok..experience is the best teacher...cewahh...penat aku "date" dgn kau sehari semlm cam ne nk wat eiman bahagia bersama aku.cantek d mata, cantek di hati..but alhamdulillah..bleh la sikit2..
pd aku still new mdgn eiman, kena rajin explore + sabar...dh jenis aku nk cepat2 aje..hehehehhe......siang ni tak de la bosan sgt...nk layan fb je ari2 boleh muntah hijaw...hehehhehe...
jom2 eiman..aku sambung sikit lg then kena wat hal2 umah sikit...asyik ngadap notebook je...
ntah2 notebook ni pun buring tengok muka aku kan eiman...
wekkkkkkkkkkkkk....!!!
*******************************************************************************

No comments:

Post a Comment