Monday, May 24, 2010

my 1st BABY

ehem ehem eiman,...tahu tak aku suke betul dgn MVYI...not bcz of my baby...
but kete tu kalau di ubah2
ha...tarrrraa....jd cam ni ..ala2 kete aku pun ader gak..(ayat berangan2 jer ni)..hehehhe


actually eiman, aku rasa bersyukur sgt2..after bergaji tetap..lepas 3bulan je..memang beli terus kete..not only for me actually...sebenarnya just for my luvly mom...i luv u so much..muah muah muah.....

ni ha eiman...aku terjumpa yg sporty giler myvi puteh ni..ish..kalau aku bw kete ni eiman, kompem org ckp aku tomboy per...heheh perhhhh...memang masyuk ni....tapi tak leh ler aku pakai cam puteh ni..mahu nyer my mom ketuk paler eiman..huhuhu..
yer la..dari membela kete..habis $$$ beribu riban semata2 krn kete..baik ke jln yg berfaedah..hehehhee
(said my mom)

yg ni besh eiman...pink pink gitu..color memang mcm gugurls..hehehheeh eeee...mcm tak sanggup nk naik..belum masuk lg dh berkaler pink bagai..tah2 dlm mcm mn le rupenya..huhuu..aku tak berminat la sgt kalau kete kaler mcm gurl...hehehe ...kekonon nk sporty yg tak nampak cam ayu2 sgt...kan eiman?..org kate kalau kete gurl ni senang nk kenal..almaklum ler..kaler semcm je...dlm tu yaAllah lg ler..hehe (kete aku ada ler sikit2)...ni ha yg pink aku ckp tu eiman..



ikutkan memang la aku ni minat giler kete eiman..tapi d sebabkan $$$$ kena guna utk yg lain...

so terbatal niat nk modified2 ni...sekadar suka2 tengok cam ni je la..hehhehe
aku ni smgt dlm mimpi sebenarnya eiman
but mcm kecewa sikit my baby tu lately ni ada mcm2 bunyi la..huuhu.
eiman tahu tak, baby aku byk berjasa taw..ke sana sini dgn dia..risaw sgt2 kalau jd apa2 kat baby..
tapi tu ler..geram betul dgn perodua dulu...melingkupkan my baby..huhuh
sampai skrg baby bunyi mcm taxi..sedehhhhh.. (sabar3)
semoga baby ku panjang umur bersama ku..setia berkhidmat utk ku selama mungkin...^_*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment